Sommar, Sommar!

Underbart med SOMMAR!!! Igår låg jag ute på altanen i solstolen och läste gamla Kalle Anka tidningar och drack jordgubbssaft! Helt underbart. På kvällen var det dags att vaccinera Flaxen, så mamma och jag åkte till Djursjukhuset. Flaxen var jätteduktig, inte ett enda pip :) Hon vägdes också, hon vägde 11,6 kilo, så nu börjar hon bli en stadig klump. Dom som vill träffa henne när hon är liten får skynda sig, för om ca 2 veckor, är hon klart mycket större och nästan ingen valppäls kvar! Så skynda, skynda.....

Efter att vi kom hem från djursjukhuset åkte jag och hämtade upp Ramona och så körde vi in till flygklubben. Hon skulle få flyga Tiger Moth, hon var jättenervös. Men hon tyckte det var jättekul! De flög i en hel halvtimme!! Jösses....

Idag funderar jag starkt på att åka till hundstranden med Flaxen och bada lite... Vi får se vad som händer, men ett är säkert i alla fall - jag msåte köpa mer bajspåsar för jösses vad hon skiter!!



/ T

Kommentarer
Postat av: karin

Åhh jag vill ju lille vovvisen innan hon blir för stor:P Har dock gått å blivit sjuk nu:( jäkla skit säger jag bara:/

2009-06-23 @ 11:13:37
URL: http://ksaarinen.blogg.se/
Postat av: Therese

nu är det min tur o vara sjuk... min stackars hals :(

2009-06-24 @ 22:32:13
URL: http://tirreterre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0