Skolan färdig

Det kändes som om det gick KANON på slutprovet i matten!! Knäckte till o med MVG-uppgifterna tror jag, tjooohoooo!!!

Äntligen färdig med skolan, usch o blä vad tråkig den är!  Nästa tordag börjar jag och Flaxen  på valpkurs :) Det ska bli askul!! Fast hon kan redan en del som vi kommer lära oss där :P Hon kan sitt, ligg, loss, Nej... Inte dåligt va?

Nu har hon dessutom börjat lära sig åka bil, hon skriker inte som en stucken gris längre, tur att hon slutade med det, annars hade jag inte haft några öron kvar :S

I måndags var h'r ca 25 grader varmt och nästintill vindstilla, så då fick Flaxen göra sin baddebut! Det tyckte hon va himla skoj det! Mats och jag åkte iväg till en sjö utanför Falkenberg, tänkte att det var lugnast att börja med sjö istället för havet :P Hon hoppade  i vattnet!! Hon tyckte det var hur kul som helst :P Hon var så söt när hon va alldeles blöt :D


 Sötnosen :D







/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0