Faaasansfull helg.... eller?

Usch ja, jag ska jobba heeeela låånga helgen! Idag, fredag jobbar jag 16-22, lördag 7-13 sen tre timmars "rast" sen jobbar jag 16-22, söndag 7-13 sen tre timmars "rast" och sen jobbar jag 16-22 IGEN!!! Usch och blä vad jag inte tycker om att ha delat pass, speciellt inte två dagar i rad! En dag går väl an, men inte två! Vården är urusel och kass!!!

Men Flaxen är frisk nu igen, det är skönt det. Antibiotikan funkar fint, men hon ska fortfarande ha den 2 ggr om dagen i 7 dagar till och sen är det karenstid på 7 dagar, men det är lugnt, hon blir "färdig" till Västkustvalpen som går av stapeln den 23 augusti i Göteborg! Då får ni komm aoch heja på oss :D Dagen efter, den 24, börjar skolan....

Nu ska jag hjälpa till med maten, sen är det dags att åka till jobbet :/

Förresten, Flaxen hälsade på en ko för första gången i förrgår. Det tyckte hon var jättespännande! Det kom fram en ko till staketet där vi stod och nosade och sträckte ut sin långa tunga och pussade Flaxen, hihi. Såg såå roligt ut! Efter det fick Flaxen ett knäpp och bara sprang runt i cirklar och tyckte hon var jättemodig! Sen fick hon hela halsen full av råg, för hon sprang givetvis ut i åkern :P



/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0